Mai jos aveți detalii despre modalitățile de contact. Prin GALENUS LINE, apelând telefonul unic de call-center 0365 915, sau prin email către registratura@galenus.ro, sau completând formularul de mai jos, echipa GALENUS vă va contacta în vederea inițierii unei programări de telemedicină, sau programare normală!
PENTRU PROGRAMARE cu ajutorul nostru, NU AI NEVOIE SĂ CREEZI NICIUN CONT. Nu ai nevoie să fi experimentat în ale internetului, sau a portalurilor online.
Noi vom prelua toate informațiile de identificare necesare înregistrării pacientului, și îți vom genera un dosar electronic ce va fi păstrat în siguranță în sistemul informatic al GALENUS, respectând politica de confidențialitate. Acest sistem cu dosare electronice, se folosește în centrul medical GALENUS, începând cu 01.01.2020. Orice interacțiunea curentă, sau viitoare, se va regăsi în acest dosar.
Odată identificate toate aceste detalii, vom face planificarea pentru sesiunea de telemedicină, prin care vom selecta Specialitatea, Medicul, Ora când va avea loc această sesiune.
Menționăm că pentru cei dintre dumnevoastră care ați mai trecut pragul centrului medical GALENUS, după data de 01.01.2020, colegii vor actualiza informațiile deja existente. În acel caz, dosarul electronic deja există.
Veți primi automat, prin SMS și EMAIL, confirmarea deschiderii programării, cu un link de plată, prin sistemul securizat de plăți online cu cardul. Abia după ce confirmați plata, sistemul nostru va genera un cabinet virtual.
Fiecare pacient, aferent fiecărei sesiuni de telemedicină, va primi acces UNIC, confidențial și securizat, alături de medicul selectat la pașii anteriori în cabinetul virtual.